Har du en fed hjemmebar?

Date:

Share post:

Har du en fed hjemmebar, og kunne du godt tænke dig at vise den til omverdenen (og sige “fuck janteloven”), så send billeder (og eventuelt en beskrivelse/baggrundshistorie) til redaktionen via email – se den nederst på denne side

min-hjemmebarHar din hjemmebar måske ligefrem sin egen hjemmeside, skal du også være mere end almindeligt velkommen til at lægge et link til den i kommentarerne.

For lige at illustrere, at vi her på magasinet ikke ser ned på små hjemmebarer, så viser undertegnede lige sit hjemmebar(skab) – så bliver det vist ikke meget mere usselt 🙂 →

Da vi ved at der findes en masse fede og anderledes hjemmebarer derude, glæder vi os meget til at se, hvad der kommer ind, og vedkommende med den FEDESTE hjemmebar vinder evig ære her på Bartendermagasinet.

Så fyr løs – vi sidder klar ved indbakken!

spot_img

Related articles

Ny EU-dom: Alkoholfri drikke må ikke kaldes “gin” – heller ikke som ‘non-alcoholic gin’

EU-dommen slår fast: Hvis en drik ikke indeholder alkohol, må den ikke markedsføres eller kaldes “gin” — heller ikke som “non-alcoholic gin” eller lignende. Det betyder, at alkoholfri “gin-alternativer” bliver nødt til at droppe navnet gin og finde et alternativt navn, selv om flasken klart angiver, at drikken er uden alkohol. Beslutningen kommer efter en klage mod en producent, der markedsførte en drik som ”Virgin Gin Alkoholfr

Mount Gay lancerer ny Silver – et frisk pust til hvid rom

Den klassiske romproducent Mount Gay relancerer sin premium-white rum som Mount Gay Silver — en rom der kombinerer traditionelt pot-still destillat med avanceret filtrering og fadlagring for at skabe en mere kompleks hvid rom end typisk. Silver bringer ny energi til bartendere og rumentusiaster med frisk, aromatisk profil og stor fleksibilitet i cocktails.

Marie Brizard Wine & Spirits har købt en majoritetsandel i Interbrands Denmark

Den franske koncern Marie Brizard Wine & Spirits har opkøbt en majoritetsandel af Interbrands Denmark, en af landets mest erfarne distributører. Opkøbet kan få mærkbare konsekvenser for barer, restauranter og detailhandlen, da MBWS’ brands – som Marie Brizard-likører, sirupper og Sobieski Vodka – kan få øget synlighed og aktivitet på det danske marked. Interbrands får samtidig stærkere international opbakning, hvilket kan åbne for nye lanceringer, større markedsføring og et mere fokuseret brandsetup.

Cherry Heering: En dansk likørklassiker med globalt præg

Cherry Heering har siden 1818 været Danmarks ikoniske kirsebærlikør — skabt af grundlæggeren Peter F. Heering i en kælder i København. Lige fra de første eksportskibe i 1830’erne til nutidens globalt anerkendte drinks har likøren præget cocktailkulturen verden over med sin karakteristiske kirsebærsmag og klassiske opskrift. Den er stadig essentiel i legendariske cocktails som Singapore Sling og Blood & Sand — et symbol på dansk bartendinghistorie og global spiritusarv.